Blog

Ana SayfaBlog

E-Ticaret Web Sitesi Maliyetinizi Belirleyen Ana Öğeler

E-Ticaret Web Sitesi Maliyetinizi Belirleyen Ana Öğeler

  • Tasarım - Rakiplerinizden farklı olmanız size farkındalık oluştururken , tasarımın farklı olması, müşterinize tamamiyle psikolojik bağlanma yaşatacaktır. Tamamen özel bir tasarımın bir şablona göre maliyetinde büyük bir fark vardır

 

  • İşlevsellik - Müşterileriniz alacağını ürüne en basit ve kolay bir şekilde ulaşmalıdır. Örümcek ağına dönmüş kategori sistemleri ürün satışınızı zorlaştıracaktır. Özel işlevsellik ihtiyaçları ve benzersiz programlanmış özellikler fiyatları artıracaktır. O yüzden ''simple is best'' 

 

  • Veri İçe Aktarmaları - Ürün verilerine veya geçmiş sipariş / müşteri verilerinin içe aktarılmasına ihtiyacınız varsa, bu, web sitesi geliştirme maliyetlerinizi artırabilir. Veri tabanınızın web sitenizi çalıştırmak için gereken tüm verileri içerdiğinden emin olun .

 

  • Pazarlama ve SEO - Tamamen entegre bir pazarlama planı, yapının maliyetini artıracaktır, ancak sitenize trafik çekmek ve yatırım getirisi sağlamak için kritik olabilir.

 

  • Entegrasyon - Bir eticaret web sitesinin ERPveya diğer üçüncü taraf sistemlerle çalışmasını sağlamak genellikle binlerce maliyete mal olabilir.

 

  • Şirket Seçimi - Saygın, deneyimli bir şirket seçmek genellikle çok daha pahalıya mal olur, ancak aynı zamanda daha fazla değer sağlar. Proje yurtdışında taşeron olarak alınıyorsa, daha ucuz olacak, ancak bunun kendine özgü maliyetleri var.

 

Örnek Maliyet tablosu (TL)

Basit- Orta- Profesyonel Paket e-ticaret siteleri fiyatları

Tasarım 5,000 10,000 35,000
Programlama 2,000 15,000 75,000
Entegrasyonlar 500 8,000 20,000
Veri İçe Aktarmaları   5,000 10,000
Barındırma (yıllık) 500 6,000 10,000
SEO (yıllık) 12,000 36,000 60,000
Ortalama e-Ticaret Web Sitesi Maliyeti (Yıllık) 20,000 80,000 210,000

 

Hepimiz bir e-Ticaret web sitesinin temellerini biliyoruz: kategoriler özellikleri, öne çıkan öğeler, ürün sayfaları, ilgili ürünler vb. Bunlar standart özelliklerdir ve gerçekten maliyeti yükseltmemelidir.

Öte yandan, özel e-ticaret işlevi genellikle bir projedeki en büyük maliyettir. Ayrıca, işletmenizin verimli bir şekilde çalışmasına yardımcı olmak ve sitenize rekabet üstünlüğü sağlamak da çoğu zaman en önemlisidir. Örneğin, sattığınız ürünün türü nedeniyle özelleştirilmiş arama işlevi isteyebilirsiniz. Rakiplerinizin çoğu buna sahip değil ve satışı elde etmenize yardımcı olacağını biliyorsunuz. Veya stok seviyeleri sizin için çok önemli olabilir, bu nedenle e-ticaret geliştiricinizin web sitesi veritabanını şirket içi envanter yönetim sisteminizle senkronize etmesi gerekebilir. Bu, web sitesinin fiyatını artıracak, ancak aynı zamanda ücretli çalışan saatlerini de ortadan kaldıracaktır.

Özel olacağından şüphelendiğiniz tüm e-ticaret özelliklerinin bir listesini oluşturun ve bu listeyi seçtiğiniz e-ticaret web tasarım şirketi ile paylaştığınızdan emin olun. Bu onların size doğru bir tahmin yapmalarına yardımcı olacaktır.

Hemen Ücretsiz Deneyin!

E-Ticaret sitenizi kurun, 15 gün ücretsiz deneyin.

Ücretsiz Deneyin Bize Ulaşın